Monday, April 1, 2013

Avon Luxe sjenila 2. dio

O Luxe sjenilima nisam do sada baš puno pričala jer ih nisam imala, ali zato sam se već puno puta s njima susrela. Izbor paleta je šarolik. Ponuđeno je 7 paleta, a svaka sadrži 5 boja naspram uobičajenih Avonovih 4 boja. Cijena je 84kn (u katalogu C05). Ove paletice definitivno obožavam. Isplate se cijenom jer su puno kvalitetnije od Quard sjenila, a i za par kuna više dobijete još jednu boju. Ako usporedite ove slike sa katalogom biti će vam teško jer su u katalogu slike malo u koso slikane pa se ne podudaraju boje. Malo okrenite katalog u desno i dobit čete iste slike. Evo ih redom:

1. Black tie


2.  Sophisticated violets (za one koji vole jaaake ljubičaste :) )


3. Cocoa conture


4. Purple smokes (obožavam ovu crnu!)


5. Glamorous roses (moja najdraža br. 1)


6. Stylish smokes (moja najdraža br. 2)


7. Chambray blues (u katalogu izgleda baš plavo plavo, ali ovakve su boje..i ova lijeva je tamno plava sa predivnim plavim šljokicama :) )


Kakva su vaša iskustva s ovim paletama? :)

2 comments:

  1. nemam nijednu,ali me jako privlači cocoa conture-boje su mi baš za svaku prigodu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam napisala svoje favorite i ne odustajem od njih! ^^

      Delete