Monday, April 1, 2013

Avon Luxe ruževi 2. dio

Jedna cura me zamolila da predstavim sve Avon Luxe ruževe. O toj kolekciji sam već pisala, pa da vas podsjetim:


U tom postu sam predstavila samo 3 nijanse jer ostale nisam imala, no evo ih danas svih 15! :)







Prvih 5 nijansa su:
1. Nude slip
2. Polished rose
3. Runway plump
4. Pink Satin
5. Nude slip (nakon slikanja sam tek skužila da imam kopiju ovog ruža)



Drugih 5 nijansa su:
6. Provocative pink
7. High style coral
8. Pink ruffles
9. Designer red
10. Glam poppy



I zadnjih 5 nijansa su:
11. Conture copper
12. Seductive pink
13. Red haute
14. Stiletto red
15. Silky apricot



Koja je vama najdraža? Meni definitivno Runway plump! :)
P.S.: Preporučam onima koji traže žarku rozu da uzmu Seductive pink jer je uživo još jača boja i oni koji traže žarku crvenu Designer red! :)

2 comments:

  1. odlično-ovaj post mi je ko naručen :)) baš gledam koji ću si uzeti-seductive pink imam i savršen je,a sad prelazim na nude nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa pitala si me da napišem i evo! Jest da si čekala ali ajde barem je stigao :P

      Delete