Thursday, April 11, 2013

Avon Infinitize maskara

Dakle, Avon nam priređuje jednu novu maskaru koja izlazi tek u katalogu 07. Recimo da taj katalog izlazi negdje oko 01.05. Pošto sam Unit leader imala sam priliku naručiti ovu maskaru prije svih, no naravno i oni koji su učlanjeni (Avon lady) je mogu kupiti i u ovoj kampanji po posebnoj sniženoj cijeni. Oni koji pak nisu učlanjeni mogu pričekati taj katalog ili neka se jave meni da ih učlanimo. Također uskoro ću napravit post baš o Avonu tako da sve informacije imate na jednom mjestu! :)

No, vratimo se na maskaru. Ovakvu sam ju dobila u svom paketiću:


Radi se o Infinitize maskari. Dolazi nam u narančastom fora pakiranju koje je, rekla bih, kockasto- okruglo. :P Ovaj put me fotoaparat slušao i vrijeme me poslužilo tako da sam uspjela napraviti malo bolje slike nego do sada. Četkica je jedna od onih čudnijih u kolekciji Avonovih maskara. Osim što je uvinuta poput Curlacious maskare, još dodatno ima i ispupčenja koje ja zovem balončići, baš kao što ima Supershock Max, te na samom vrhu maskare ima dlačice. Rekli bismo da je to nekakav spoj dosadašnjih maskara u jednu. Dlačice su od umjetnog vlakna. Bolje ćete skužiti na slikama o čemu govorim. Količina je 10ml. Cijenu ne znam točno unaprijed s obzirom da izlazi tek idući mjesec ali ću je saznati za nekih tjedan dana i reći vam. Mislim da će biti negdje oko 50- 60kn kao i sve ostale. Evo par mojih slika i jedna s interneta kako bi vam bolje prikazala četkicu i "balončiće" i vrh maskare.











Što se pak tiče djelovanja ove maskare, nisam baš posve zadovoljna, li- la. Moje trepavice nisu prirodno uvijene, nisu duge i niti guste. Težak materijal za isprobavanje i ne paše mi svaka maskara. Mislim da su moje trepavice dobar materijal za probu jer mnoge cure na blogu znaju imati već prirodno uvijene, pa im svaka maskara ispadne dobra. Ova četkica je za mene ipak malo pre glamurozna. Tokom isprobavanja sam se spackala na sve strane! Pogotovo ako još pritom gledamo teksturu maskare koja je srednje gustoće, možda čak i rijetka. Rezultat na mojim trepavicama je bio ovakav:





I sami možete vidjeti kako mi nisu sve trepavice jednako uvinute. Na sredini su najbolje i super su produžene, međutim na krajevima je apsolutna katastrofa. Ne kažem da je maskara odmah loša, nego sam ju odlučila probati još jednom u kombinaciji. Najprije sam koristila Supershock Max i onda Infinitize maskaru. Evo rezultata:





Moji krajevi trepavica ostali su isti, ali krajnji rezultat je puno bolji. Dakle, da napravimo zaključak.. Maskara je fora po dizajnu, ali njen učinak je li- la. Najbolje rezultate daje u kombinaciji s nekom drugom maskarom koja uvija i odvaja trepavice, a ova maskara će onda dati gustoću i produžiti ih. Za one kojima ne treba posebno uvijanje maskara će biti super. Isplati se kupiti je, ali samo u početku kada stigne jer tada će biti najniže cijene. Čim više budete čekali, cijene će biti nešto veće, a onda mislim da se ne isplati i da ima i boljih Avon maskara. 

Toliko od mene! Nadam se da ste uživali! :) 

2 comments:

  1. Taman sam ju mislila na demu uzet, dobro da si ju prije isprobala :) drzim se ja klasicne supershock, meni ni supershock max cetkica nije sjela, pa sam ju zamijenila sa onom obicnom i bilo je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Supershock je Supershock i to je to. Meni se ova nije dopala. Čekam da mi se malo posuši pa da se zgusne. Mislim da Avon za taj novac ima i puno kvalitetnije stvari. :)

      Delete