Thursday, March 28, 2013

Cosmetics news 2013 natjecanje

Prošle subote i nedjelje, 23. i 24.03.2013 u Opatiji se održavao Cosmetics news, sajam kozmetike. Bilo je podosta izlagača, a meni je posebno zapelo oko za štand Crystal nails gdje sam ujedno kupila nešto o čemu ću vam kasnije više reći. Bilo je tu i natjecanja u geliranju noktiju i egipatskoj depilaciji, ali ništa od navedenog nisam stigla pogledati s obzirom da sam bila zauzeta svojim natjecanjem. Konkretno u subotu održavalo se i natjecanje u šminkanju u kategoriji učenika. Tema ove godine je bila Ana Karanjina koju u istoimenom filmu glumi Keira Knightley.


Radnja je smještena u sedamdesete godine devetnaestog stoljeća u krugovima moskovskog društva. Prema ideji redatelja Joea Wrighta, a u suradnji s našom Ivanom Primorac osmišljen je izgled Ane Karenjine tako da bude posve drukčija od ostalih pripadnica moskovskog salonskog društva u vrijeme carske Rusije, jer je za razliku od njih bila je nesputana mlada žena. Za razliku od tada uobičajenog uzgleda dama na dvorovima, za Anu Karenjinu odabran je malo tamniji ten, koža se sjajila i bila malo ružičasta kao da je upravo došla sa hladnoće. Ten je besprijekoran, prekriven i osjenčan sa barem 3 nijanse pudera i dodatkom malo sjaja, obrve deblje, te lagano istaknute oči obrubljene i osjenčane, maskara nanesena i na donjim trepavicama (počešljane), usne lagano obrubljene ali da se to ne primjeti. Kod odabira modela na kojem ćete prikazati svoje umijeće, ne morate birati model koji će izgledom podsjećati glavnu glumicu, jer je najvažnije da se točno odabere i pogodi stil vremena i sam make up.






Ja sam osvojila 2. mjesto! Evo par slika kako smo se proveli! :)








































No comments:

Post a Comment