Sunday, February 17, 2013

Nivea baby vs. Avon baby

Unatrag već skoro godinu dana (ako ne i više) koristim baby vlažne maramice za skidanje šminke. Nikada nisam imala volje ni strpljenja stavljati razno razna sredstva na lice, trljat toliko toga, pa ispirat ili stavljat na vaticu i tako dalje i tako dalje, jer sam vječito imala vrlo malo šminke na licu, a i sva ta sredstva su mi ulazila u oči, pa bi me pekle oči i bla bla..sve u svemu..noćna mora za mene s tako malo šminke!!!

I onda sam malo išla razmišljati što bi mogla uzeti u zamjenu. Činila mi se dobra ideja da kupim Nivea baby soft & cream vlažne maramice, pošto maramice u sebi sadrže kremu, pa sam pretpostavila da će se šminka lako skidati. Naravno, sve što je dobro za dječju kožu, dobro je i za nas. Od samog početka su mi se maramice svidjele i šminka se vrlo lako skidala. Također mi se sviđao osjećaj one kreme koja ostaje na koži u vrlo tankom sloju, pa ponekad ne trebam niti stavljati kremu. Za malo šminke su super, ali za one koji svakodnevno koriste hrpu šminke, ovo će ipak malo iziritirati oči zbog previše trljanja. Maramice su super i iz razloga što šminku mogu vrlo jednostavno skinuti i u krevetu dok sam već praktički u polu snu. U pakiranju dolazi 63 maramice, koje se podosta sporo troše, za cijenu od nekih 20kn, možda i manje. Sve u svemu su odlične.


Pokušala sam isprobati još jedne, slične ovima. To su Avon baby maramice. One ne sadrže kremu u sebi, ali zato su nešto vlažnije od Niveinih. U pakiranju dolazi 64 maramica (1 više od Nivea). Također su super i iskreno mislim da sam našla kopiju. Bez obzira što ne sadrže kremu, jako dobro skidaju šminku. 



No, nakon malo duljeg korištenje i jednih i drugih maramica, došla sam do zaključka. Ipak pobjeđuje Nivea! Iz samog razloga što su te maramice nešto mekše od Avonovih, a i smatram da ipak krema uvelike pomaže pri lakšem skidanju. Ne kažem da su Avonove loše, ali nekako mi ipak više pašu Nivea. Avonove će mi poslužiti za svakodnevno brisanje lica dok nemam šminke radi osvježenja i za brisanje ruku dok se šminkam od pudera i sl. 

Koje su vama draže? Imate li neki drugi favorit? :)

2 comments:

  1. Ne koristim maramice za skidanje šminke jer mi to djeluje kao da će uzrokovati prištiće :( Ali ove avon maramice su super baš za svrhu za koju su namjenjne-kupila sam ih rodici za bebeče i oduševljena je :) Inače za skidanje šminke koristim micelarne otopine-brzo i efikasno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gle, ako se koža bebica ne žali onda znači da je dobro haha. Na dječju kozmetiku se jako pazi. Ne vjerujem da bi ti išta uzrokovano. Osim ako nemaš baš ultra jako osjetljivo lice. Istina, mnogi vole micelarne otopine i razno razne odstranjivače, ali ja malo šminke koristim pa mi je ovo odlično za svaki dan. :D

      Delete