Sunday, February 17, 2013

Ideal Luminous svjetlucavi puder u kamenu

Jedan od noviteta u Avonovom katalogu kampanje 03 je Ideal Luminous svjetlucavi puder u kamenu. Radi se o iluminatoru iz limitirane kolekcije. Puder daje svjetlucavi sjaj s kojim će tvoja koža zablistati! Svijetlo rozaste je boje, sa sitnim svjetlucavim česticama. Ovaj proizvod je savršen za isticanje dijelova lica. Daje vrlo zdrav sjaj i lako ga je dozirati pri nanošenju jer ne ostavlja pretjeranu boju, tako da je teško pretjerati s njime. Dolazi u standardnom pakiranju, crna kutijica, količine 13g, a cijena mu je 59kn. Jako sam ga zavoljela baš zbog njegove nježne boje, a tako lijepog efekta!








Jeste li već isprobale ovaj puder? Kako vam se čini? :)


5 comments:

  1. ajme ne mogu vjerovati koliko je boja različita od kataloga??Čak ni pakiranje nije isto.Mislila sam da je više brončano-zlatan i lijepo ga preskočila,al kad ga sad vidim moram ga kupiti

    ReplyDelete
  2. A ja sam opet mislila da je u metalik tirkiznoj kutijici i da je sasvim drugačije boje, zamislih to kao lijepi svjetlucavi luminous puder, ovo mi više izgleda kao rumenilo / highlighter.

    ReplyDelete
  3. Sad mi je drago da sam ga preskočila! Ovo ne bi dobro izgledalo na meni. Hvala na swatchu!

    ReplyDelete
  4. Bok cure! Što se tiče pakiranja, da, čula sam od mnogih da ih je to zasmetalo. Svi su očekivali neko plavo pakiranje, ali nije, crno je. Ja sam ga nanjela malo više da se vidi boja jer na licu mi se nebi ništa vidjelo. Nemam baš profi fotić kojim bih vam točno dočarala boju. Rozasta je, ne brončana, ali opet blaga boja tako da onaj tko voli malo- stavi malo, a onaj tko voli baš boju- stavi više. Ima jako lijepi zlatni sjaj u sebi. Recimo da je između rumenila i iluminatora zbog boje i sjaja. :)

    ReplyDelete