Sunday, February 3, 2013

Avon olovke za oči i usta

U kampanji broj 1 Avonovog kataloga je bila velika akcija. Sniženja su bila i do 75% pa sam ulovila olovke za oči i usta po do sada najnižoj cijeni od 19kn! Kupila sam 6 olovki za oči i 2 za usta. U nastavku slijedi pregled.


Prvo ću predstaviti olovke. Nemam puno za pisati o njima. Kupila sam dvije nijanse. Prva je Mystery mauve koja mi je za sada najdraža jer paše na jako puno nijansi ruža. Radi se o ljubičastoj nijansi. Kao da se stopi s ružem i uopće se ne vidi razlika. Bez obzira o nijansi ruža. Drago mi je da su srednje mekoće, tj nisu pretvrde da me grebu po ustima, niti premekane poput ruža da mi se razljevaju po rubu. Jednostavno- Obožavam ju!



Druga nijansa je terracotta i mislila sam da će biti malo ljepša smeđa boja. Radi se baš o terracotta boji i mislim da ću je dat mami jer ne koristim ovakve boje.



Ovako nijanse izgledaju na ruci:


Iduće su olovke. Prva je Moca flash. Tamno smeđa olovka, možda mrvicu baca na zeleno na slici, ali je klasična smeđa.



Druga je Brown glow. Fora bakrena nijansa sa sitnim bakrenim šljokicama koja mi se baš sviđa! :)



Treća je Burgundy shock. Ljubičasto- lila boja. Lijepa je za proljeće.



Četvrta je Golden diamond. Očekivala sam neku zlatnu nijansu, ali olovka je vrlo svijetla, samo ima male zlatne šljokice i malo se presijava na zlatno.



Peta je twilight sparkle. Tamno plava nijansa a plavim šljokicama. Također mi se jako sviđa! :)



Ovako izgledaju olovke na ruci. Sve olovke su kao i one za usne- srednje mekoće.




I šestu sam naknadno kupila pa ju nisam slikala među gornjima. Nijansa je Sugar plump. I ova mi se jako sviđa jer je nešto tamnija od prethodne ljubičaste i ima ljubičaste šljokice.




Toliko od mene i mojih novih olovki! :)

2 comments:

  1. imam emerald glow i još jednu sivu sa šljokicama i predivne su! vidim da ću morati proširiti wish listu s nekima od tvojih :)

    ReplyDelete