Tuesday, January 8, 2013

Matična mliječ za intenzivnu njegu kože

Poznato je da matična mliječ obiluje proteinima i vitaminima, a zahvaljujući njegujućim, zaštitnim i hidratantnim svojstvima, idealan je izbor za suhu i osjetljivu kožu.

Avonova nova linija za tijelo obuhvaća losion s matičnom mliječi koji vraća koži osjećaj ugode i hidratizira, balzam za usne koji, osim zaštite, pruža glatkoću i mekoću, te kremu za lice koja opušta suhu kožu i udvostručuje njezinu razinu hidratacije. Tu je i krema za ruke koja udvostručuje razinu hidratacije, zaglađuje i omekšava.


Ja sam se iz cijele kolekcije odlučila za losion za tijelo i kremu za lice pošto mi je to najpotrebnije. Kremu za ruke koristim neku drugu, a kao balzam sam vjerna melemu, iako ne sumnjam da je i ovo super. Dakle, losion za tijelo dolazi u plastičnom pakiranju, količine 400ml kao i večina Avonovih losiona. Bijele je boje, nije gust, lijepo se razmazuje i upija, te super hidratizira.





Krema za lice dolazi u plastičnoj posudici, količine 75ml. Također bijele boje, nije gusta, lijepo se razmazuje i upija, te super hidratizira.


Jedino čime sam malo razočarana je miris. Očekivala sam puno intenzivniji s obzirom da se radi o matičnoj mliječi. Ali sve u svemu, proizvodi se isplate s obzirom na cijene:
Avon Care Losion za tijelo 26 kn
Avon Care Balzam za usne 17 kn
Avon Care Krema za lice 19 kn
Avon Care Krema za ruke 12 kn uz narudžbu bilo kojeg proizvoda iz kataloga.

2 comments:

  1. čim sam vidila matičnu mlječ baš sam se poveselila! Naručila sam balzam i kremu za ruke pa ćemo vidjet kad stignu kakavi su :)

    ReplyDelete