Friday, January 4, 2013

Postovi u 2013. godini!

Bok svima! Nakon mjesec dana ponovno vam se javljam i ispričavam što nisam pisala nikakve članke jer sam imala problema pri logiranju na svoj blog..hmm, malo sam zaboravila šifru :/ ali sada je sve riješeno i u pripravi imam pravo malo brdo proizvoda o kojima ću vam pisati članke. Biti će tu od svega po malo, i to sve u jednom danu da nadoknadim izostalo vrijeme. I s malim zakašnjenjem vam želim sve najbolje u Novoj 2013. godini, da vam se ostvare sve želje! Dobrih želja nikad dosta! :*

Dakle, u ovo predbožićnoj, božićnoj i posljebožićnoj groznici nakupila sam se dosta proizvoda o kojima ću u narednih par postova pisati. Većinom su tu proizvodi iz Avona pošto je u kampanji C01 krenulo ogromno sniženje proizvoda i do 75%. I to je zaista tako!!! Imaju zaista fantastična sniženja. Ali ima tu i par proizvoda nekih drugih marki. Za sada ću vam samo nabrojati koji će to proizvodi biti. Dakle, između ostalog čete moći čitati o:

- Avon losion za tijelo s matičnom mliječi
- Avon krema za lice s matičnom mliječi
- Avon šampon za kosu s malinom i hibiskusom za tanku, lomljivu ili masnu kosu
Avon 2u1 šampon i balzam za sve tipove kose
- Avon deo sprej za intimnu njegu
- Lactacyd femina emulzija za intimnu njegu
- CanesCare calm gel za intimnu njegu
- Avon hidratantna krema za lice s breskvom i pamukom
- Avon maska za kosu s crnim kavijarom
- Avon gel za tuširanje s Himalajskim goji bobicama
- Avon maska za lice s Himalajskim goji bobicama
- Avon maska za lice s crnim kavijarom
- Avon univerzalna obiteljska krema s ekstraktom kamilice
- Avon krema za ruke
- Avon kupka za tijelo s kupinom i vanilijom
- Avon Aqua youth krema za lice
- Avon City Rush set
- Avon podloga za sjenilo
- Avon hidratantni odstranjivač make-upa
- Avon Luxe linija
- Avon peeling za tijelo s mineralima mrtvog mora
- Avon olovke za oči 5 nijansi
- Avon olovke za usta 2 nijanse
- Esenssa mediterana "Vineyard" ulje za masažu
- Avon Liquid freez spray za nokte
- I jedna manikura iznenađeja ;)

Do utorka, lijepi pozdrav! :)

8 comments:

  1. moram priznati da sam prije par min naletila na toj blog i da mi se baš sviđa :) Volim avon i popis je super,a posebno preporučujem planet spa masku i gel od goji bobica (to je inače linija ukinuta prije cirka 2godine za kojom je puno mojih frendica žalilo kad su je ukinuli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok! Baš mi je drago da si saznala za moj blog. Ja sam uglavnom nova. Od prije par mjeseci. Do sada sam pisala par postova za Šminkericu, ali pošto me već 2 puta nisu primili (bila sam među favoritima, ali nema veze) tako da sam odlučila napraviti nešto vlastito. Tek sam krenula praktički, pa ću po malo pisati. Nemogu o svim temama odjednom. Što se tiče Avona, radim s tom kozmetikom već nekih 3 godine, unit leader sam i stvarno sam ultra zadovoljna. Naravno, uvijek ima proizvoda koji mi se više sviđaju i oni koji mi se manje sviđaju, ali sve u svemu, jedan od najboljih proizvoda Avona je definitivno i Planet Spa linija. O ovim Himalajskim goji bobicama pišem članak i sve će biti objavljeno u utorak. Još jednom ti zahvaljujem što me pratiš! Pozdrav! :)

      Delete
    2. dodala sam te na blogger pa ću na buzz-u odmah vidjet nove postove :) I sam polako-možeš ti i bez šminkerice (mislim da sam tamo i pročitala par tvojih članaka). Avon me do sada nije razaočarao niti u jednom proizvodu pa jedva čekam daljnje recenzije.I ako može prijedlog-za lakše komentiranje bi možda mogla skinuti provjeru

      Delete
    3. Super :))) Nisam baš skužila to s provjerom... :/

      Delete
    4. Evo ja mislim da sam uspjela nešto riješiti :D

      Delete
  2. jesi-više ne traži kod za komentar :)

    ReplyDelete
  3. bok...slučajnpo san naletila na ovaj tvoj blog i baš listam novi avonov katalog...vidim da si gore spomenula ovaj deo spray za intimnu njegu....zanima me jesi ga isprovala i koji je tvoj savjet što se tiče kupnje ovog proizvoda......

    ReplyDelete
  4. Bok! Drago mi je da si naletila na mene i nadam se da ćeš me pratiti..bila bih ti vrlo zahvalna! :) Što se tiče spreja, nikako da napišem post o tome.. Koristim ga već neko vrijeme i odličan mi je.. Nema neko posebno djelovanje, ali zato ima baš preeeedivan miris.. Zbilja osvježavajući za svaki dan koristiti.. Isplati se kupiti jer nije uopće ni skup.. Oko 20-ak kuna.. :)

    ReplyDelete