Friday, January 25, 2013

Black & glitter nail manicure

Slijedi još jedna vrlo jednostavna manikura. Bilo mi je dosadno da mi nokti budu samo crni ili samo šljokasti, pa sam odlučila napraviti mix. Dakle, najprije sam nokte nalakirala u crno. Koristila sam Kiko lak, nijansa 275. Taj lak do sada nisam predstavila pošto se radi o običnom crnom laku. Zatim sam uzela nijansu 406. Nju sam već predstavila. Radi se o laku koji je zbilja pun šljokica. Ono što sam iduće napravila je da sam uzela četkicu šljokastog laka i na vrhu četkice sam ostavila vrlo malo laka koji sam nanosila u suprotnom smjeru od uobičajenog lakiranja. Dakle, od vrha nokta prema korijenu sam lagano vukla četkicu i dodavala lak na mjesta gdje je bilo potrebno. Pokušajte da prijelaz bude čim tanji, tj da se šljokice lijepo stope s crnom bojom, bez da bude debeli sloj između. Zadnji korak je da pređete ovo sve s prozirnim lakom, tj. top coatom za lijepi sjaj. I gotova manikura! :)

P.S.: Ispričavam se što mi nokti nisu baš jednaki. Do sad su bili u fazi ravnanja, tj. izjednačavanja, ali se desila noćna mora. Nakon toliko truda svi mi nokti popucali. :( Ali nema veze, ova manikura je jednako lijepa i na kratkim noktima!

Uživajte u slikama, nadam se da će vam se svidjeti! :)















No comments:

Post a Comment