Tuesday, January 8, 2013

Avon podloga za sjenilo

Do sada moj kofer sa šminkom nije sadržavao primer ili ti ga podlogu za sjenilo jer su sva sjenila koja koristim podosta kvalitetna i dugotrajna (najčešće je to jedna Avonova paleta neutralnih boja- moja najdraža, ali koristim i druge stvarčice). Tako da mi do sada nije bilo potrebno takvo što, ali već dulje vrijeme sam razmišljala da kupim podlogu kako bi ju imala za šminkanja drugih cura. Razmišljala sam o markama koje su mi na dohvat ruke za početak (i jeftine), kao npr. Essence ili Catrice. Za njih sam čula da su dosta dobra. Čak sam namjeravala raditi narudžbu od MUA (Make Up Academy) jer su imali 35% popusta i free shipping, ali u to vrijeme mi se činilo da ću ipak pričekati dok njihova facebook stranica dostigne 50,000 fanova, pa tek onda kupiti njihove podloge. No, kako sam vidjela da je Avon izbacio svoju podlogu za sjenilo, odlučila sam najprije nju isprobati. U katalogu piše kako ova podloga:
- produžuje postojanost sjenila za oči i sprječava nakupljanje u pregibima kapka
- matira i zaglađuje kožu kapka
- prikladna za različite tonove kože

U nastavku vam donosim svoje mišljenje da li je zbilja tako! Dakle, naručila sam ovu podlogu, željno je iščekivala par dana i napokon je stigla. Kada sam otvorila paket i vidjela malu crnu kutijicu, a moj prvi dojam je bio: ajoj, krivo su mi poslali! No nisu... Radilo se o malenoj kutijici unutar koje je bila mala okrugla prozirna staklena bočica s crnim poklopcem. A da ne govorim o tome kada sam ju otvorila! Minijatura!!! Na kutijici piše da sadrži 3g, ali svejedno sam mislila da je to malo veće. U katalogu je prikazano puno veće pakiranje i da je bočica nakrcana vrhom, a kada sam ju otvorila, bila je napola puna ili napola prazna, ne znam ni sama. Kada vidite slike znati čete o čemu govorim. Neka vas ne zbuni što na kutijici piše nijansa Light Beige. Postoji samo jedna nijansa ove podloge, tako da to zanemarite.






A sada o onome unutar bočice. Ovako izgleda u katalogu (veliko i nakrcano vrhom!):


A ovako je u stvarnom obliku:




Kada se usporede te slike, vidi se velika razlika. Uglavnom, odmah u startu sam bila razočarana. Čak i prije nego sam ju uopće probala, ali idemo dalje na sastav. Mislila sam da će, očito, trebati ogromna količina za jedno nanošenje i da ću ovu malu bočicu potrošiti u trenu. Kada sam ju prvi puta htjela isprobati, zagrabila sam popriličnu količinu, i počela nanositi na kapak. I desio se užas! Moja podloga se počela nenormalno trusiti! Htjela sam ju iste sekunde baciti negdje sa strane u zaborav. Ali nisam imala srca pa sam joj idući dan dala drugu šansu. I tako je došao pokušaj br.2. u kojem sam odlučila uzeti minimalnu količinu podloge i polako ju nanijeti na kapak. Ovaj put je sve prolazilo u najboljem redu. Shvatila sam da je zaista potrebna minimalna količina da se prekrije cijeli kapak, tako da sam napokon počela imati prvo pozitivno mišljenje o ovoj podlozi. Možda ju ipak neću tako brzo potrošiti! :)))



Što se tiče teksture, podloga je zaista meka poput svile, ultra lagano se razmazuje i očito je zbog toga potrebna samo kapljica. Također sam se brinula što je većina baza svijetle boje, a ova je tamne, pa sam mislila da mi neće lijepo izgledati, ali ova se baza u potpunosti stopi s bojom kapka, gotovo neprimjetno. Što se pak tiče postojanosti, sjenilo se zaista lijepo fixira na podlogu, što se doista može i osjetiti. Trajnost sjenila na kraju je zaista super. Isprobala sam ga za Novu godinu i moram priznat da je bilo postojano od 6 navečer do 6 ujutro. Vjerovatno bi trajalo i dulje da nisam morala skinuti svu šminku.

ZAKLJUČAK: U početku sam imala najgore moguće mišljenje o ovoj podlozi, ali mislim da svakom proizvodu treba dati drugu šansu. Da nisam ponovno isprobala ovu podlogu, vjerovatno bi završila na dnu mog kofera i nikad više ne bi ugledala svjetlost dana. Jedni kažu da su podloge marketinški trik, dok drugi ne mogu zamisliti šminkanje bez dobre podloge. Ja se slažem i s jednim i s drugim. Ako je u pitanju neka "žblj" marka, onda je vjerovatno riječ o marketinškom triku, ali isto tako vjerujem da, ako je riječ o kvalitetnoj podlozi, onda ona može uvelike pomoći sjenilu da održi postojanost. 

Avonova podloga za sjenilo bi po meni spadala u prosječne podloge. Dakle, ovdje nije riječ o profesionalnoj podlozi, ali je dosta dobra. Oni koji traže profesionalno, ne preporučam im ovo, držite se profesionalnih marki. Ali oni koji su početnici ili traže sasvim pristojnu podlogu, a jeftinu, njima bi ova podloga pasala. Samo treba naučiti raditi s njom. Ja sam se u početku zeznula, ali sada mi je sasvim dobra. Treba ju možda malo više puta isprobati i "sprijateljiti" se s njom da se shvati da je u stvari dobra. Za cijenu od 29kn (u katalogu C01) mislim da se isplati kupiti. 

Na kraju sam ipak uspjela otjerati crne misli o ovoj podlozi i sada ju koristim i sasvim sam zadovoljna s obzirom na cijenu. :)

2 comments:

  1. Nadam se da moja neće završiti u smeću, baš nije fer kad ovako na slikama proizvod izgleda veći i pun u vrh, a kad ga dobiješ u ruke paff, razočarenje, to fkt mrzim kod kataloške kupovine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponekad je razočaranje, ponekad iznenađenje. Stvar je u tome da dok ne probaš nećeš znati. :)

      Delete