Tuesday, January 8, 2013

Avon Luxe linija

Ovu liniju sam trebala predstaviti već odavno pošto je u katalogu izašla prije par mjeseci, ali nikako nisam stizala napisati nešto o ovoj liniji pošto je ovo ipak nešto novo i nešto posebno u Avonu. Linija se zove Luxe i kao što joj naziv kaže, linija je zbilja luksuzna, zlatnog pakiranja. Linija sadrži palete sjenila, ruževe, maskare, sjajila, tuševe, pudere u kamenu i tekuće pudere. 

Dašak Hollywooda pretočen je u najnoviju Avonovu make-up liniju Luxe. Zavodljivost glamura i intenzivne boje idealna su kombinacija za savršeno očaravajuć izgled. Dragocjeni sastojci i veličanstvene boje pretočeni su u glamurozno, zlatno pakiranje koje je u potpunosti u skladu sa zavodljivim izgledom koji pružaju. 



Započet ću s onime što ja imam iz ove kolekcije. Prva je maskara. Maskara dolazi u tubici, crne je boje,  količine 7ml, četkica je klasična (očekivala sam neku posebnu, ali iskreno drago mi je da je klasična jer je odlična), predivno razdvaja i produžuje trepavice, dugo traje, ne preslikava se i stvarno mi je najdraža. S ostalim Avonovim maskarama sam imala problema jer su se preslikavale i poprilično brzo sušile, ali ova je super. Koliko se brzo suši sadržaj bočice za sada ne znam reći jer ju ne koristim pretjerano dugo. Cijena joj je 79kn (u katalogu C01).













Dalje su ruževiAvonov Luxe ruž za usne dostupan je u čak 15 nijansi, a njegova luksuzna formula kombinira čistu svilu i plumping kompleks za pune i glamurozno sjajne usne koje su božanstveno meke i hidratizirane od prvog nanošenja. Ja imam 3 nijanse: Polished roseLustering nude i Runway plump. Količina je 3,6g, a cijena je 59kn (u katalogu C01).









Iduća su sjajilaSjajilo za usne neizbježan je detalj koji ne samo da čini usne sjajnima i podatnima, već ih štiti od nepovoljnih vremenskih uvjeta. Tako je u okviru Avonove linije Luxe dostupno sjajilo za usne koje se lako nanosi i pruža prekrasnu sjajnu boju. Bogata hidratantna formula omata usne raskošnim sjajem te im pruža savršenu zaštitu za hladne zimske dane. Imam 3 nijanse: Romantic rose, Extravagant coral i Dazzling nude. Na žalost ih nema više u katalogu. :(
















U ostatku kolekcije nalaze se palete sjenila, tuševi, puderi u kamenu i tekući puderi. O njima ne mogu govoriti jer ih nisam isprobala, ali sam čula sve pohvale. Izbor paleta je šarolik. Ponuđeno je 6 paleta, a svaka sadrži 5 boja naspram uobičajenih Avonovih 4 boja. Cijena je 84kn (u katalogu C02). Tuševi dolaze u 2 boje, crna i smeđa. Cijena 74kn (u katalogu C02). Puder u kamenu dolazi u 2 nijase, cijena 99kn (u katalogu C01). Tekući puder dolazi u 5 nijansi, cijena 99kn (u katalogu C02).






Na kraju mogu samo reći da će se nekima činiti da su proizvodi skupi, ali po meni je ovo fantastična kolekcija, vrijedna tih novaca i rado ću se vratiti kupljenim proizvodima! :)

Kakvi su vaši dojmovi? Jeste li već probale neke proizvode iz ove kolekcije?

2 comments:

  1. maskaru i ruž polished rose imam i super su mi :) Baš sam planirala i sjajila piknuti jer super izgledaju! nadam se da će ih ipak vratiti

    ReplyDelete
  2. Vratit će ih sigurno! Moraju! haha a sjajila su fora jer je velika količina, fino su pigmentirana, ne šljokičaju se pretjerano tako da su super za po danu, dugo ostaju i sviđa mi se četkica..ni pre mala, ni pre velika :)

    ReplyDelete