Sunday, November 18, 2012

Moji kistovi i četkice za šminkanje

Danas ću vam pokazati kolekciju svojih kistova i četkica za šminkanje! Počet ću od seta koji sam kupila na e-bayu za nekih 10 dolara. Ne sjećam se više točne cijene, ali uglavnom nije puno. Tamo se mogu kupiti setovi od prave i od umjetne dlake. Kada kupujete od prave dlake budite vrlo oprezni s e-bayom jer mnogi znaju varati. Pogotovo ako naiđete na setove kao što su npr. MAC ili Bobbi Brown za nekih 5-10 dolara jer to zasigurno ne može biti original bez obzira što netko tvrdi! Kada govorimo o pravoj ili umjetnoj dlaci tu uglavnom mislim na to da li je dlaka od kune (najčešće) ili neke druge životinje, ili je dlaka sintetička. To isto lako možemo raspoznati ponekad po umjetnom sjaju, lomljivosti dlake i koliko dlaka ispada iz četkice. Ovaj moj set je napravljen od dlake ponija. Dakle, prava je, ali ne baš ona prava skupocjena dlaka. Tamo se također mogu kupiti setovi za početnike za vježbu ili ovako veći setovi kao moj sa 20 kistova i četkica. Ovaj set sam kupila kako bih, kada nekog šminkam, imala više kistića za sjenila koje mogu samo mijenjati za razna sjenila, a ne da ih moram prati usred šminkanja. Dolaze u praktičnom etuiu koji se zarola i zaveže.





Nadalje, imam nekoliko kistova i četkica od prave kunine dlake.  Prva dva sam kupila u Limoniju. Marka je Janeke, a koštali su oko 100 ili 150kn, opet se ne sjećam točno jer sam ih kupila prije 2 godine. Koristim ih za puder i rumenilo. Zatim imam 2 Artdeco koji su za korektor i tekući puder. Platila sam između 50 i 100kn. Zatim opet 2 od Janeke za ruž i sjenilo, oni nisu bili skupi, mislim da su bili ispod ili oko 50kn. Ovaj za sjenilo obožavam!!! I ovaj zadnji jedini nije od prave dlake. On je od Avona za tuš za oči, koštao je oko 25kn.  


I za kraj moja nova četkica koju sam kupila u subotu u mojem posjetu Italiji. Kupljena je, gdje drugdje nego u Kiku. Bockalica koju već neko vrijeme želim u svojoj kolekciji, a ne može se baš svugdje kupiti. Služi za nanošenje tekućeg pudera, tj. za ako želimo bolje prekrivanje puderom. Nisam sigurna da li je dlaka prava, ali po svemu sudeći mislim da je. Cijena joj je bila 12,90 eura, dakle oko 90kn.







No comments:

Post a Comment