Tuesday, November 20, 2012

KIKO Make Up Milano lakovi za nokte NOVO!

Otići u Italiju i ne proviriti u Kiko?? Nemoguća misija za mene! Vječito moram tamo nešto kupiti, pa sam tako kupila i par novih lakova, NARAVNO! Pretpostavljam da ste vidjeli prvi članak o Kiko lakovima, pa ću se samo nadovezati na njega. Predstavit ću 10 novih nijansi, s time da ću sada 8 boja, a još dvije drugi dan jer ih nisam stigla sve isprobati. Ovaj put sam se više orijentirala prema ljubičastim bojama s obzirom da njih obožavam nositi preko jeseni i zime.

Dakle, slijede slike lakova (8 boja, a 2 uskoro stižu) :


1- nijansa 200 je obični prozirni lak. Taj mi je do sada falio haha. Njega nisam slikala jer se ne bi vidjelo.

2- nijansa 216 je svijetlo roza sa sitnim shimmerom. Do sada nisam baš koristila svijetle boje, jer preko ljeta volim kričave, a preko zime ljubičaste, pa ono.. nije baš da imam kada koristiti ih haha. Ali uvijek moram imati par svijetlih boja za svoju mamu i za neke cure koje mi dođu da im lakiram nokte, a žele svijetle boje. :)



3- nijansa 220 je svijetlo smeđa sa sitnim shimmerom. Vrlo slična prethodnoj.



4- nijansa 389 je ultra kričava pepermit boja. Mislim da će biti savršena za iduće ljeto!



5- nijansa 291 je svijetlo ljubičasta. Gornja slika je malo bolje ispala.



6- nijansa 243 je tamno ljubičasta. Vrlo slična nijansi 227 iz prošlog članka s lakovima, ali ona možda malo više baca na ljubičasto- smeđu, a ova je ljubičasto- crvena.



7- nijansa 278 je ljubičasta sa šljokicama.



8- nijansa 406 je moja boja koja mi je trenutno među najdražim. Radi se o ljubičasto- rozoj boji koja je prepuna glittera, ali doslovno PREPUNA! Očekivala sam da će, kao i kod svih glittera, biti potrebno nanijeti 2-3 sloja da bi baš bilo puno šljokica, ali ova boja je drugačija. Jako je pigmentirana boja i stvarno ima puno šljokica tako da je sasvim dovoljan 1 sloj! Na slikama izgleda više kao crvena, ali je ljubičasto- roza. Baš je lak stvoren za party, božić ili nešto slično! :D




A što se tiče cijena.. ovaj put je to bilo malo drugačije nego u prošlom članku. Donedavno su imali ponudu svih lakova za 2,50 eura, ali ja tada nisam imala priliku skočiti do Italije, tako da sam ovaj put naletila na cijene koje su inače uobičajene za ove lakove, tj. na one cijene kada lakovi nisu na popustu. Platila sam svaki lak 3,90 eura, osim ovog zadnjeg svjetlucavog. On je iz tek pristigle božićne kolekcije i platila sam ga 4,90 eura.

Za par dana očekujte još dvije boje pošto ih nisam stigla probati. :)

No comments:

Post a Comment