Sunday, November 18, 2012

Avon Dancefloor Diva dijamantne perle za lice

Danas pišem o proizvodu koji dolazi u Avonov katalog tek iduću kampanju! Radi se kolekciji Dancefloor Diva. Kolekcija se sastoji od perli za lice koje ću danas predstaviti, sjajila za usne, teševa za oči, te maskare.  Cijela kolekcija sadrži srebrne šljokice unutar proizvoda, te je inspirirana Plesom sa zvijezdama. Trenutno imam samo perle za lice, a ostalu kolekciju možda predstavim idući put.



Avon o ovoj kolekciji:
Pripremi se za plesni podij uz novu limitiranu, party kolekciju make up-a koja odiše sjajem i glamurom! 

Dakle, perle za lice slične su dosadašnjim Avonovim perlama za lice, osim što su ove bijele boje. Dolaze u klasičnoj okrugloj kutiji, sa spužvicom, količine 22g. Iskreno, kada sam ih vidjela očekivanja su mi bila velika, znajući koliko su Avonove Arabian Glow i Svjetlucave perle za lice dobre. Očekivala sam da će sjaj biti predivan i to srebrni! Ali, na žalost, razočarala sam se. Kada sam ih isprobala to je uglavnom ispalo kao da sam si stavila brašno i par zlatnih sitnih šljokica na kožu. Pod prstima se osjeti taj brašnast osjećaj. Jako sam se razočarala! 







Inače, ove perle će, u idućem katalogu kada izađu, koštati 58kn. Znajući koliko su dobre prijašnje Avonoveperle, mislim da ovima ni cijena nije dobra. Možda se nekome budu svidjele ove perle, ali meni na žalost nikako, te sam ih odlučila pokloniti frendici. Možda se njoj budu svidjele. :)

Za sada ne znam kakav je ostatak linije, pa ga trenutno neću komentirati. Možda je baš ostatak super. Uvijek treba biti optimist! :) 

No comments:

Post a Comment