Saturday, October 27, 2012

Njega kose: Advance Techniques 360° nourishment

Danas ću vam predstaviti Avon kolekciju za njegu kose koja se pojavila na tržištu prije otprilike mjesec- dva. Dolazi iz kolekcije proizvoda za njegu kose Advance Techniques, a zove se 360° nourishment. Ovi proizvodi koje vam predstavljam posebni su po tome što sadrže jedno ulje koje je inače vrlo zdravo i hranjivo, kako i za kožu, tako i za kosu. Riječ je o arganovom ulju.

Ulje argana postalo je sinonim za njegu suhe kože. Dolazi nam iz sjeverne Afrike, a dobiva se iz sjemenke ploda koji podsjeća na maslinu. Tradicionalno se koristio za njegu suhe kože, kože beba, te u kulinarstvu. Blago je neugodnog mirisa (tu govorimo o čistom hladno prešanom arganovom ulju, a ne o Avon proizvodima), odlično se kombinira s biljnim uljima ploda divlje ruže, badema i marelice, te pšeničnih klica, te eteričnim uljima bušina, ruže, palmarose, sjemena mrkve. Od njega se spravljaju ulja za kožu, te hranjive kreme. Ulje argana dodaje se i u uljne pakunge za njegu kose, te zajedno s ricinusom u pakunge za nokte. Sadrži 10-15% palmitinske kiseline, 45-5% oleinske kiseline, 28-36% linolne kiseline. Od fitosterola sadrži spinasterol i shotenol koji čine preko 70% ukupnih fitosterola.

Ova kolekcija sastoji se od 3, odnosno 4 proizvoda: šampon (manje i veće pakiranje), regenerator i ulje za vrhove. Zaštitno lice cijele kolekcije je pjevačica Fergie.


Općenito, Avon za ove proizvode kaže da su za sve tipove kose. Nježna formula pomaže obnoviti suhu kosu i zadržava razinu hidratacije. Sadrži arganovo ulje, provitamin B5 i vitamin E. Trenutno raščešljava kosu i čini je mekom i svilenkasto glatkom.


Šampon se koristi kao i svaki drugi. U njemu nema nešto posebno vidljivo kao u regeneratoru ili ulju za vrhove, ali svakako doprinosi kosi kada se koristi u sklopu cijele kolekcije. Miris je blag i ugodan, dolazi u količini od 250ml i od 700ml. Cijene su 15kn za manje pakiranje i 45kn za veće pakiranje u kampanji 14/2012 gdje dobijete 2 proizvoda gratis, što je za ovako dobru kolekciju čak i malo!


Regenerator ili balzam jako dobro dobro raščešljava kosu i to nije samo trenutno. Ostavljam ga na kosi 15-ak minuta, te dobro raščešljam i isperem. Kosa ostaje mekana i nakon što se kosa posuši. Miris je blag i ugodan, dolazi u pakiranju od 250ml, a cijena mu je 15kn u kampanji 14/2012.


Treći proizvod je ulje za vrhove, odnosno tretman bez ispiranja s arganovim uljem za sve tipove kose. Sličan je onom poznatom zelenom silikonskom ulju, ali nije isti. Ovo se ulje nanosi na vlažnu kosu, te se nakon toga oblikuje po želji. Osim što sadrži arganovo ulje, ovaj tretman izuzetno dobro njeguje kosu, čini je ultra mekanom, glatkom i sjajnom, ali pod time ne mislim i masnom! Ja ga koristim nakon što oblikujem kosu. Miris je blag i ugodan, dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom, količine 30ml, što je puno jer se ne troši brzo. Cijena mu je 33kn u kampanji 14/2012.


A sada moje iskustvo na kosi. Dakle, ja trenutno imam kratku, jako gustu kosu, koja me ponekad baš i ne sluša. O izgledu moje kose ovisi naravno koje proizvode koristim i način na koji sušim svoju kosu. Na prvoj slici se vidi kako moja kosa izgleda kada ju osušim na prirodno, bez ikakvih sredstava i četke! Ovo je prije pranja sa ovom kolekcijom!


A ovako izgleda moja kosa kada koristim Avon proizvode iz ove kolekcije. Koristila sam šampon, regenerator i ulje za vrhove, te sam osušila kosu sa četkom. Možda će vam se činiti da mi vrhove uopće nije zagladilo, ali ja sam šišana na ravno pa to i nije baš pretjerano moguće. Ne mogu baš izgledati kao s naslovnice… treba isprobati pa vidjeti! :)


Zaključak: kosa je mekana, glatka i sjajna, a cijena super. Tako da nemam što drugo reći, već samo mogu preporučiti! :)

No comments:

Post a Comment