Saturday, October 27, 2012

Max Factor Face Finity 3u1


Max Factor je nedavno lansirao još jedan puder- Face Finity All Day Flawless 3u1. Max Factor kaže kako bi ovaj puder trebao obavljati 3 funkcije: primer, korektor i puder!

Dakle, prije par tjedana, prateći novosti na Facebook-u, saznala sam za neki ultra dobar puder. Max Factor ga je ludo hvalio, pa me baš zanimalo da li je baš toliko dobar. Koristim njihovu 2000 Calorie maskaru koja mi je savršena i ne bih je mijenjala ni za što. Njihovi puderi mi nisu baš nešto posebno bili, reći ću vam kasnije i zašto. Dijelili su testere u maloj nagradnoj igri, ali sam malo zakasnila na nju. Zanimala me najprije njegova cijena. Zbilja ne znam zašto sam to prvo išla gledati… i tako sam slučajno naletila na testere u dm-u, pa sam ga odlučila isprobati na ruci, ali sam se na prvu ruku užasno razočarala zbog slabog prekrivanja! Unatoč tome, uzela sam tester kući. I tako sam ja odlučila ipak probati ga ponovno, ali ovaj put na licu. Tester je bio nijanse 75 Golden i opet sam se razočarala jer mi je izgledao jako narančast! Ali i dalje mi je nešto bilo posebno u njemu što me i dalje vuklo da ga isprobam opet ili ga čak i kupim!


Inače, imam masnu kožu lica, ponekad imam upaljene akne (ali samo u krizne dane) i imam jakooo tamne podočnjake koje je gotovo nemoguće prekriti. Isprobala sam zaista sve i svašta; od korektora ovakvih- onakvih, korektora u boji, krema za posvijetljivanje podočnjaka, pudera ovakvih- onakvih, ali zaista mi ništa nije pomoglo..ili bi barem na kratko prekrilo, pa bi se uglavnom od moje masne kože sve maknulo.

Uglavnom, ne znam zašto, odlučila sam kupiti ovaj puder. Platila sam ga 99,99kn u dm-u. U svim dućanima je ista cijena. Dolazi u staklenoj bočici od 30ml, sa pumpicom koja ima sistem zatvaranja- okretanjem. Ta količina je meni sasvim dovoljna za godinu dana. Ima zaštitni faktor 20. Kupila sam nijansu 75 Golden kao što je bio i tester jer su mi ostale izgledale presvijetle. Inače dolazi u nekoliko nijansa: 40 Light Ivory, 45 Warm Almond, 47 Nude, 50 Naturals, 55 Beige, 75 Golden i 80 Bronze.



Najprije sam ga isprobala na ruci. Evo njegovo prekrivanje preko kemijskom nacrtanog srca. Ovdje je prikazana količina pudera koja izađe s jednim pritiskom pumpice, dovoljna za prekriti cijelo lice, ali nisam sve koristila za prekrivanje srca jer ga je bilo malo previše. Tako da ne dođe do zabune da sam sve to potrošila kako bih ga prekrila, koristila sam jako malu količinu, niti pola od ovoga.



Nakon što sam ga ovaj put stavila na lice, kao da se odjednom stvorilo čudo! Puder je savršeno legao na moje lice, savršeno je mekan, poput svile, savršena mi je boja, savršeno dugo traje, savršeno mi je prekrio moj svaki nedostatak, čak i moje kronične podočnjake!!!...jednostavno je odjednom postao savršen!!! Zbilja ne znam kako bih to opisala… Nešto presavršeno! Sada mi definitivno nije žao što sam dala 100kn za njega iako mi je to malo puno, nije mi žao što sam ga kupila.

Ovako izgledaju moji „naspavani“ podočnjaci. „Ne naspavane“ bolje da ne vidite!



A ovako izgledam sa Face Finity puderom i svojom jednostavnom šminkom koju najčešće nosim!




Za ovaj make-up koristila sam:



Puder je postojan koliko god vam je potrebno. Doslovno traje cijeli dan! Ništa se ne skida, ne preslikava na pregibima, niti trusi, ne stvara efekt maske, gotovo ga ne osjetite! Čak mi koža lica nije toliko masna kao i s ostalim puderima!

Zaključak: nakon silnog isprobavanja, isplatilo se! Isplati se dati toliko novca jer puder opravdava ono što je Max Factor obećao! Preporučam ga svima jer je on je moj novi No. 1 puder! :)

No comments:

Post a Comment