Saturday, October 27, 2012

Aquarius manikura


Jedna plava manikura sa šljokicama slijedi u nastavku…na moj način! ;) Nastala je gledajući slikovnice s pričama o sirenama. Podsjeća me na njihove peraje. :)


Za početak je potrebno: aceton, avon liquid freez tekućina za brzo sušenje laka, catrice lak broj 540 Am i blue or green?, essence lak nail art special effect! topper, broj 10 Glorious aquarius, blok za poliranje, aceton u stiku za korekciju u slučaju pogreški, drveni štapići ili čačkalice za dijamantiće , te vata i štapići za uši za svaki slučaj.


Na početku, naravno, treba odstraniti prijašnji lak. Pošto sam prije imala tirkizni, ostalo mi je malo boje na noktima koju nisam mogla odstraniti acetonom, pa sam ispolirala nokte blokom za poliranje. Na taj način sam odstranila ostatak laka, odmastila nokat za boje prianjanje novog laka, te sam postigla osvježavajuću boju nokta.


Nakon toga sam stavila prvi sloj catrice laka broj 540 Am i blue or green?.


Ovako izgledaju moji nokti nakon drugog sloja.


A sada slijede šljokice! Na jedan nokat (ja sam izabrala četvrti) nalakirajte šljokice preko cijelog nokta. Tu će biti potrebno 2 do 3 sloja da se baš jako vide. Na druge nokte stavite šljokice samo u kuteve. Dodajte još pokoji dijamantić po želji.


I ovako moji nokti izgledaju na kraju!

Sviđa li vam se ovakva manikura?

No comments:

Post a Comment